Vormsele Weekend



I helgen har jag alltså vare i Vormsele i Isabelles stuga :)
Vi var fyra skojfriska brudar, jag, Isabelle, Tina och Kerstin.
Man kan då aldrig ha tråkigt med sånt härligt sällskap :)

Vi har badat, jagat får, snacka shit, spela kubb, trilla över staket, badat med telefon ( TINA! ) :P Med mera med mera!
Det är tacksamt att man har en fungerande kamera i sånnahär lägen, så kan man sitta och njuta av alla lustigheter även dagen efter :) Jag har lagt upp några av bilderna på Facebook.

Nu ska jag sussa, imorgon blir det en prutt rutt åt Lycksele! :)
Woho! .. Äntligen Motorveckan!! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Såg ut som att ni hade skoj :P

haha, sorry om ja inte va så trevlig då ni ringde, minns inte ens va vi pratade om, men vi hade redan somna då ;P

Men till helgen få ja ta igen de med er ;P

2009-07-20 @ 17:54:55
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0