Ångest!

Så gudförbannat korkad jag är, Tina har rätt, jag borde få smisk!!
Jag hade chansen att träffa alla underbara små idioter i Lycksele ikväll, men jag drog dissen på hela grejen eftersom jag känner mig förkyld och seg. Hur jävla dum får man vara?!! Vissa människor har jag inte träffat på över ett halvår nu, och ändå är jag så jävla gay att jag stanna i Malånäs.
Dum dum dum!
Är det olagligt att bara ta en bil, utan att fråga?

Det skulle vara jävligt skoj att veta vafan jag tänkte på när jag bestämde mig för att bo i Malånäs över sommaren, jag lär ju driva mig själv till vansinne här borta. Skutta runt ibland tallar och troll, sjunga "Mors lilla Olle" och gnaga på näver.
Jag kan då skryta med att jag är den snyggaste singeltjejen i byn! .... Kan ju bero på att jag är den enda tjejen här, hmm.
Dedär med att vara efterklok är verkligen min grej!
Jag måste börja ge fan i att gräva ner mig i det som inte går göra nånting åt, leva i nuet och ta tag i dom saker som kommer. Jag ska nog sätta mig och pyssla med smyckena ikväll, beställa efter lite nya grejer och pilla navel.

By the way, jag gjorde sista dagen på bibblan idag.
Känns nästan sorgligt, skulle lätt kunnat va där några veckor till.
Det är en viss skön trygghet i att veta att man har nånting att sysselsätta sig med över dagen.
PURK MURK! WÄ!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0