Denna Desperata Hemmafru

Nu har jag spenderat hela dagen åt att städa, baka och sy.
Som en riktig liten hemmafru!
Nu känns det som att det var korkat att vara inne när det var så fint väder, regnet har hunne ifatt mig och just nu öser det bara ner i Malånäs! ... Det är faktiskt ganska mysigt ^^
Päronen lär ju mörda mig när dom kom hem, jag har slängt bort så himla mycke skräp, men man vet ju aldrig om det är nånting dom vill ha kvar? :P Jag har seriöst lust att rensa alla jävla hyllor bara för att få tomt!
Städa städa städa.. tänk att även jag skulle bli freak tillslut! :)

Minnesluckorna från fredagens bravader fylls i lite eftersom, jag vet  till exempel att jag blev bärd runt där ute, sen inkörd i en dörr. Detta har sjääälvklart gett mig ett och annat saftigt blåmärke, haha. Som vanligt :P

Jag siktar just nu på att ta mig åt Lycksele torsdag, och kanske åka hem fredag.
Det är så sjukligt länge sen jag träffa alla gamla godingar!
Hoppas mina planer går vägen :) höhö.

Nu ska jag städa klart det sista, sen hade jag tänkt ta mig åt malå en sväng om jag hinner.
Pözzah på er mina bejbizar!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0