FF i Malånäs

Yeeeah, igår åkte alltså päronen på semester.
Så jag sitter ensam i Malånäs just nu, haha. Vilken häftig Midsommar alltså! :)
Men jag klagar inte.

Dom ska ju vara borta ca tre veckor, så jag har det jag gör här.
Korren lever by the way än, hon är inte så himla rally, men hon är pigg och äter som ett svin! Förhoppningsvis går detta bra. Det är fan som att ha en riktig liten bebis som man måste se efter hela tiden, haha.
Min bebis!

Jag vet fortfarande inte vad som händer ikväll, mest troligt hamnar jag i Malå på borgen innan slutet, men vem vet? Jag kan då inte fara så långt iaf. Det är skönt att inte behöva stressa inför nånting iaf :)
Nu ska jag kamma hundarna, sen ta en promenad i det "fina" vädret.
Ha en underbar midsommar allihopen!
Puss & kram! :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0