Inneboende på Falkis

Jepp! Nu är jag no more Ortisbo, vi stökade ut det sista igår, tid tog det!!
Huvvaligen, jag lär inte va nå pigg i veckan, haha. Jag har då lyckats få lite ordning på rummet i Malånäs, det känns så himla werd att bo där igen. Det är löjligt vad päron kan reta upp en, så ska man bo med dom några veckor till och med! Haha, längtar tills dom far på semeter :)
Syster var då så snäll som lät mig bo hos hon i veckan, sen har jag ju gjort klart praktiken på bibblan så då är det nog bara malånäs som gäller. Jag lär ju iofs fara och hälsa på folk så mycke som börsen tillåter :) höhö
Yeahfan, jag är taggad!

Obs, PMS varning imorgon.

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0