Mmm.. Eartman!

Jag sitter här i tv-soffan och suger på en jordgubbe, min sista jordgubbe!
Wää, jag vill ha mer..
Dagen har vare bra, jag har gjort en frosen cheesecake och pysslat runt.
Dehär med att vara på möte 9-11 varje måndag, tisdag och onsdag börjar bli ganska drygt. Iofs är det super duper skoj att träffa lite folk och busa runt lite, men så efter klockan 11 har man inte mycket att göra!
... då slutar det med att jag bakar och städar hela dagen. Inte så uppfyllande som det låter, haha.

Igår fick jag ett brev från en av skolorna som jag sökt till.
Jag har ju tackat ja till två stycken nu för att jag ska kunna fundera ett tag till, men nu skrev alltså den ena skolan att om jag skulle tacka nej till platsen senare i sommar tvingas jag böta 1000 kr.
Skoj... så nu måste jag verkligen fundera!! Umeå eller Grebbestad.. samma gamla klur.
Men nu blir jag aningen stressad!
Det känns då som att det är Umeå som gäller.
Gaa.... ÅNGEST!

Som ni kanske märkt så gör jag om på bloggen igen, det ser inte riktigt klokt ut på alla ställen, men jag gör klart det sen. Nu ska jag slita ut telefon ur jacket, ta en dusch och sova :) Detta har jag längtat efter hela dagen! Haha.
Hoppas bara myggen inte har invaderat mitt sovrum.
Puss & kram!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0