NU JÄVLAR!

Imorgon får jag äntligen fara till Lycksele en sväng, det känns så underbart skoj! :)
Nu jävlar, ni kommer inte undan! ;) haha.

Såhär ser planen ut:
Jag kliver upp, släpper ut mördarhundarna, duschar och gör mig klar, sätter bilen i rullning, kommer åt Lycksele utan att dö, träffa mina superduper mumsiga brudar, sover hos Isabelle, pussas och kramas lite till, och sen åker jag åt antingen Umeå en sväng, eller så blir det raka spåret åt Malå!
Detta känns så nice :)

Idag har jag då vare duktig, klippt hela gräsmattan i Malånäs och tvättat lite.
Det kanske låter som lite, men det tar fan tid :P haha.
Ville bara göra en liten anteckning:
Ät aldrig hallon och grädde till middag igen! Aj aj aj aj!!

Hoppas alla njuter av vädret lika mycket som jag gör :)
Puss

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0