Så förbannat.....

Jag är så himla ledsen idag..
Igår när jag kom hem möttes jag av en mindre trevlig syn.. Hundarna hade på nå jävla vis lyckats få upp dörren till mitt rum, och sen fått upp buren till ekorren. Så hon är borta nu.. Jag vet fan inte vad jag ska göra.
Jag har vare uppe nästan hela natten och leta runt i hela huset, men jag hitta hon ingenstans.
Jävla hundjävlar.....

För er som inte vet, jag har tage hand om en ekorrunge ett tag nu. En såndär underbar liten varelse.
Jag skulle ärligt talat kunna strypa hundarna med mina bara händer just nu. Jag fattar inte hur dom tog sig in på mitt rum!! Jag får så dåligt samvete att jag for och festa igår, wää.
Jag hade så sjukt skoj, träffa så mycke roligt folk, så sabba hundjävlarna hela dagen.
Vafan ska jag göra? .. Leta?
Min lilla bebis..

Nån som vill ha två små mordiska hundar? Jag lär knappast sakna dom.

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0