Så wördelöst!

Jag är nog ingen vidare bra hemmafru trots allt, haha.
Idag har jag städat, tvättat och diskat sjuka mängder grejer, pysslat och lekt duktig. Jag har till och med tage mig tid att ta en lång promenad i solen! :)
Det har vare en bra dag!

Sen råka det bli så att jag fick för mig att baka en tårta, det blev väl inte så lyckat!
1, sylten var slut.
2, tårtbotten blev för bullig i mitten.
3, jag skulle göra tårtan blå.. den blev grön!

Det ser fan ut som Frankensteins sommartårta! Haha. Ful :P
Tror den är ganska äcklig också.
Men skoj var det!

Imorgon ska jag göra cupcakes, cheesecake, nån slags kaka, och kanske en glass om jag får tid. Mums!
Men då måste jag ju iofs hålla mig inne, och det är fan inte lätt, haha. Idag hade jag då inget val eftersom jag tydligen flambera pannan igår. Gurgel.
En fundering...
Hur fan får man bort karamellfärg från fingrarna??

Nu ska jag bjäbba på bubbleroom.se eftersom dom gav mig en klänning som var klottrad på. 
Fisigt i sinne!
... jag måste sluta slösa mina pengar, ojoj.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jasså, de lät ju härligt de. .

Då ha du väl ff då de är mvm också ;-)

Synd bara att du inte bo i malå då :P

Ja nån gång kan ja kanske hälsa på. Men ja jobba ju måndag-fredag varje vecka så..

2009-06-30 @ 06:58:11
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0