Tillframma till baktiden

Jepp, så då är jag officiellt Malånäsbo igen.
Här sitter jag, under samma gamla tak, skriver på samma gamla dator och väntar på att det ska bli kväll så att man får sova. Känns som jag borde ha bott kvar i Malå ändå, jag menar.. pest eller kolera? Haha.
Jasi, men jag ska inte klaga. Päronen är då duktiga på att försöka göra saker enkel för en. Största dramat är väl att man tvingas bråka med pappsen om fjärrkontrollen om kvällarna. Självklart vinner jag jääämt.

Det är mycke tjorv kring allt med höstens skolgång nu, det har visat sig att jag kan gå intevsivkurs på Naturkunskapen, men då måste jag göra det i Malå. Vill jag göra det nån annanstans måste jag först skriva mig i den kommunen, vilket blir svårt eftersom jag inte hinner fixa nån lägenhet eller pengar. Mitt liv är tjorv!
Ärligt talat, jag vill inte bo i malå ett år till, men jag vill heller inte slösa ett år på att plugga om jag kan göra bort det på nån månad. Jag har ett dilemma här serru!
Nån som har en smart lösning? Haha.

Suget efter sommaren har börjat ta i sig :)
Jag kan inte låta bli att längta till Åselemarknan, Motorveckan, Musik vid Malån och alla dessa underbara festligheter! Crapen, jag vet ju inte ens vad man ska göra på Midsommar, haha.

För att sammanfatta vad jag just skrive, jag är förvirrad som vanligt!
Hur mycke dummare måste man bli innan man kan få en personlig assistent?
Jag ska söka till En annan del av Köping imorgon. Där hör jag hemma.
Gå och klipp dig! Du ser ju förjävlig ut!
Voff!

Kommentarer
Postat av: kelly 23,5 cm

vi ska ju vara fulla och odrägliga på midsommar, de kunde väl tillome du räkna ut? ;)

2009-06-09 @ 00:21:43
Postat av: Judith

Haha, ja uppenbarligen är jag inte lika smart som du! :)

2009-06-09 @ 19:37:23
URL: http://juddan.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja nån gång måste vi ju dra ihop nå :O

De va på tok för länge sen..

Men du, Åselemarknan då följ ja du dit ;)

Mvm kommer inte bli lika skoj iår tro ja :/

2009-06-09 @ 21:11:04
URL: http://allanea.blogg.se/
Postat av: Maria

Bo hos mig tills du fixat lägenhet! :) Sätt ut en annons på blocket, då får man ngnstans att bo. Kanske inte alltid det bästa, men det duger tills man fått ihop tillräckligt med kötid på bostaden för att skaffa sig ngt eget. Skulle vara askul om du kom till stan till hösten ju!


Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0