Två dagar kvar

Sen är jag no more bibliotekarie.
I fem veckor har jag gått och rabblat alfabetet om och om igen i min skalle, i fem veckor har jag fikat två gånger per dag, i fem veckor har jag vare sysselsatt! Det känns förbannemig trist att vara arbetslös igen, funderar galet starkt på att ta nå riktigt skitjobb och slita skiten ur mig över sommaren, bara för att!
Glupp glupp glupp.. Jag blir då bara mer och mer peppad på plugg, trodde aldrig nånsin i hela mitt liv att dom orden skulle komma från mig! Jag har ju alltid vare dendär totalt obrydda idioten som skolka lite då och då, pluggade aldrig inför prov och fick bara G på allt, haha.
Thats over now! Nu jävlar ska jag bli smart! ;)
Det lutar fan mot att det blir Umeå till hösten, men vi får se.. vi får se ;)
Nu ska det sussas! Jag sitter och har lilla Elma i rummet intill, Syster Mirr och Elajas gör om i huset så det är obeboligt för tillfället, haha. Malånäsbor är vi allihopa!
Tjing tjong pillifjong!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0