Underbara dagar :)

Igår kväll kom jag hem efter att ha vare i Lycksele två dagar. Som vanligt var det underbart skoj! :) Det är alltid lika roligt att träffa mina gamla godingar, haha.
Jag fick se Jossan och Kennets nya lägenhet, den var skitfin! Jag sovde hos Issa och Johan, träffa Kerstin och lilla lilla Lisa. Hon blir bara snyggare för var dag som går! ;)

Så kan jag även vara galet stolt över mig själv, jag har aldrig kört så långt helt ensam. Tapperhets medalj åt mig tack!
Det kanske låter fjuttigt, men det krävs en jävla massa mod för att jag ska kunna bli av med mina demoner :P
And I did it!!
IM FUCKIN AWSOME!!
Kan inte låta bli att undra bara.. Varför for jag hem? :P

Jääsi, jag ska iaf inte till Storuman i helgen, det är så galet många som har frågat nu. Jag ska bara sitta hemma och klämma på fläsket :) Kanske baka? Haha.
Mysgos!
Jag har slösat tillräckligt mycke pengar denna veckan.


Päronen är nu i Lazise i Italien, dom hade fint väder och lattja runt. Sjukt nog så har vi ändå bättre väder än dom :) muhaha.

Nu ska jag ut i solen! Hoppas alla har det lika gott som jag :)
Kramar

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0