Alltid nöjd!


Herregud vad jag är lycklig med min nya leksak! Jag har hålle på nästan hela dagen för att försöka lära mig alla lustiga funktioner, men jag minns väl knappt hälften nu. Haha.
Jag tycker att nå kompisar kan offra sig själv nångång så jag får ta lite kort, det ser gode tragiskt ut när 90% av mina bilder är på mig!
Till och med här på bloggen, haha.

Mitt internet har fått fnatt, det stänger av sig var 20:e minut, sen måste jag starta om allt och ha mig. Ganska störande, speciellt när jag har viktiga saker att göra.

Jag blir så ledsen på mitt hår.. jag håll ju fan å bli flint. Kanske det är lika bra att dra en britney och bara raka av allt? Syster Mört skulle väl strypa mig då, men jag börjar bara bli så less. Jag som alltid ha vare en sån tjockis! 
Hubbis.. Det skulle ändå vara skoj att kunna leka med en massa olika peruker, haha.  

På fredag är det optikern i Skeå som gäll, jag är ovanligt otaggad. Jag som har vare blind så länge, hmm.. Jag vet bara inte vad jag ska ta för bågar. Det är skitsvårt.
Ingen som vet nån bra sida på internet man kan kolla på? :)

Nu ska jag mysa ner mig själv i soffan och döda huvudvärken. Puss & kram

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0