Fint folk kommer sent?

Jaasi, i så fall är jag förbannat fin!!
Jag hade två träffar med arbetsförmedlingen idag, en vid 10, och en vid halv 4.... nej! Halv 3!
Så självklart kom jag ju en timma sent då, så mötet slutade ju 2 minuter efter att jag tage mig dit. Skickligt som fan! Lagomt skämmigt att vandra in där bland allt folk också, det var väl iaf runt 20 pers som satt och blev kloka. Ack och ve, legenden om Judiths glömska lever vidare!

Kameran har då blive välanvänd idag, haha. Skojsig leksak!!
Femman funka inte hos mig, har hela Malå samma problem? ... jag som ville se desperata husfruar, suck.
Nu ska jag anfalla kylen, förbannat så hungrig jag vart!
Över och ut!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0