Good day, I said good day!!


Det har vare en ganska bra dag dehär, jag har vare på farmors kalas, sen for jag till Malånäs med familjen. Det har vare mysigt :) Vi såg hockey och melodifestivalen, båda programmen var väl mer eller mindre roande. Men med Elma in the house har man sällan tråkigt :P

Jag tror jag ska ta och knyta mig ganska tidigt nu så jag kan he mig upp och va duktig imorgon, det ska bli mycke fix och fjox! Jag har fanimej BESTÄMT mig för att ha en helt problemfri rygg när skolan börja till hösten, så nu får jag ligga i. Vet dock inte riktigt hur jag ska bära mig åt.. men men, vilja, våld och vaselin! Höhö.
Dags för kojs! Puss och smisk



Kommentarer
Postat av: Linnea

Men de måste ju ha vari hur skoj som hellst o se hockey ;)

ja såg då också hockey ;D

2009-03-08 @ 15:39:18
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0