Im a big fat girl in a big fat world


Jag har just kört världshistoriens hårdaste yoga pass, fyfaaaan vad man är otränad!! Jag har ju försökt mig på en massa övningar som fanns med i dendär boken jag köpte, men allt är så jävla svårt :P
Jag måste ju bli lite fit till Skotercross VM iaf! ... fast iofs, det kanske inte är nödvändigt när man lix ska skutta runt i skoter kläder hela dagarna, haha. Nu blev det klurigt!

                        
Jag saknar min lilla Pinkelinka så mycket, det känns så trist att hon ska va i Malånäs. Jag får väl ta hit hon snart, så jag får en cp kompis att knäppa runt med. Haha.
Nu ska jag nog slänga in mig själv i duschen, det ska bli niiice!
Ååå förresten, i finally did it!! ... hihihihi. Puss puss!   


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde träna din stackars systeryster också!!

2009-03-08 @ 22:52:04

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0