Jag är alla dvärgar!


Jag är helt galet trött ikväll, fattar inte riktigt vad som pågår!
Jag känner mig fan som alla snövits sju dvärgar på en gång :P Trött, glad, tokig, prostit (är förkyld), butter, .. aa okej, jag är inte klok och blyg, haha. Jag får väl lägga till hunger och störder istället!

Jag har redan börjat sitta och fanisera ihop allt fanskap man ska göra till våren :)
Ack vad jag saknat den underbara värmen! Men jag ska hålla mig i sinnet och vara en klok flicka, kanske starta en sy junta eller nå? höhö. Jag är en sån äkta tant!!
Jag har vare i Malånäs hela dagen.. oj vad fet man blev. Nu blir det yoga! Wopdido! :D

 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0