Låt den rätte komma in

   
Jag var just och såg denna filmen hos syster Mirjam och c/o, och jag måste faktiskt säga att jag blev förvånad över hur bra den var! Det var en härlig film! Kan strongt rekommendera den :) Man ska dock inte förvänta sig att få en riktig rysare, jag skratta nog mer än vad jag var rädd, haha. Men den hade väl sina stunder då den var äckelpäckel också.
Den handla typ om en pojke och en flicka som blir kompisar, killen är grymt mobbad på skolan och tjejen är en knasig vampyr. Det låter cheesy, jag vet! Men ack vilken söt film :) Jag vill också ha en mobbad kompis att snacka morse kod med :P

Nu är det snart dags för sängen för mig, imorgon har gamla kära farmora kalas. Så då blir det tårta och sötsaker!! Mumsfillibabba!! Jag kan sätta en femma på att jag kommer gå upp minst 18 kilo i helgen :P
Natti natt kissekatt

 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0