Men tjena!


Gud vad tiden går fort, jag som just tyckte att det var måndag!

Jääsi, inte illa pinkat.
I helgen är det ju tydligen Nåda stöten, det hade jag helt missa, haha. Man får väl se om jag ids släpa mig dit imorgon :) Annars kan man ju träffa folk på hotellet på kvälln sen som det skulle kännas frestande.
Jag följde Mirjam och Elias till A-jaur en sväng idag, det var skojsigt :) Det är ett ganska lustigt samhälle dedär! 90% av befolkningen äger en gammal mercedes, vi träffade en bil som kom rullandes, inslagen som ett paket. Haha.
Jasi, man bor ju i Norrland trots allt.

Nu ska jag försöka mig på ny yoga, håll tummarna för att jag överlev!
Over and out :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0