Nu vart det flippat!


Det gick upp för mig igår att jag måste skaffa en reserv plan till hösten, så nu sitter jag och raggar ännu mer olika skolor. Hittils har jag börja skriva ansökan till en skola i Umeå, en till i söder, och en som jag inte riktigt fatta vars den ligg, haha. Så det blir lite rysk loulette för mig nu om vilken skola man ska börja på :P
Det känns aningen trist att man inte kan börja på nån skojsig universitet utbildning än, men det får jag väl leva med. Jag ska ju som sagt bli smart förr eller senare!
.... är jag kanske lite väl kaxig som ska ge mig på Matte C och Engelska C?
Jag har då bestämt att jag ska läsa Natur B och Psykologi A.
Gud vad jag babbla ... :P

Skeå imorgon, "jippie" ?

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0