Oh what a wonderful day


Dagar som denna kommer kring alltför sällan, oj oj oj så härligt!
Jag tog en lång skön promenix runt 12 idag, och jag fick till och med några extra fräknar på köpet. Det är ett tecken på att det är vår! 
Så tog jag just en lång skön dusch med min nya tvål "Mystical sex soap" ... Den utlovar romantik på kvällen när man använt den! Ska bli himla skoj att se om den håller vad den lovar! ... I så fall blir jag himla nöjd :P
40 kr för lite romantik är fan inte en dålig affär.

Jag tror dock att det kommer att gå dåligt, jag ska nämligen till Malånäs ikväll.
Haha :) Men men, VM närmar sig med raska steg.
Ajsing bajsing, inte illa!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0