Onsdag - våffeldagen!

Jippie!
Man fick sig nå våfflor idag trots allt! :) Smaskensfillibajs.
Det behövdes lite gott en dag som denna, det har gått segt. Det blir drygt att vara duktig när kroppen bara arbeta emot en hela tiden!
Det är väl ingen hemlighet att jag har problem, men dehär är ju fanimej löjligt. Jag skulle tex lyfta en genomblöt filt ur tvättmaskin, då kruppa allt ihop totalt för mig och jag blev helt sängliggandes i nån timma.
LÖJLIGT!!
Jag är nog världens vekaste människa.
Men jag ska förbannemej ut på VM ändå! Jag skiter i om det krävs 200 liter alkohol och en tripp till sjukan.
Ut ska jag! ;)

Jag väntar fortfarande på att glasögonen ska anlända till basen, det går myyycket segare än väntat. Jag är ju långt ifrån tålamodig när det gäller sånthär, så jag hoppas verkligen att dom kom imorgon.
Jag har ju översatt en massa recept idag, en massa smaskigheter som fanns på sidor från USA. Så jag ska försöka ta och baka lite inför helgen :) Mums!
Nu ska jag mysa ner i soffan och njuta av mitt isvatten.
Pöss å kläm!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0