Skellefteå

Idag for jag, Jossan, Kennet och Jessika å hälsa på lilla Peter på sjukan i skeå, ojsing vad skoj det var att se den pojken igen :) Som vanligt var han glad som en solstråle, jag beundrar det så mycket! Hans lillebror rulla förbi en sväng också :) haha.
Efter att vi hade vare dit så dumpa dom mig på stan, så jag hade tänkt skutta runt där en stund tills bussen hem gick. Jag blev ju less ganska fort, så jag tänkte gå till busstation ganska tidigt, skulle bara på gina först.. väl där inne börja jag titta runt lite, och hux flux står Mirjam framför mig! Hur i hela flatters går det till att vi ska envisas med att alltid mötas överallt?? hahaha.
Jag hade då tur att dom va dit, så fick jag skjuts hem igen :)
 

Självklart gick jag en extra sväng på bokrean, då hittade jag bland annat dessa skojsigheter. Så nu ska jag drömma riktigt ordentligt inatt så jag kan sitta och tyda dom, och så ska jag sätta igång med yogan igen imorgon. Skoj att ha lite nya övningar!

.. ångrar att jag inte köpte en massa kokböcker :P

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och bli smart.
Pöss å fjäsk!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0