Smart.. nja, det är väl oklart


Jag måste verkligen sluta tänka med stortån, det leder inte till nånting vettigt alls!
Ack och ve, kanske jag säg upp lägenheten nu direkt för att spara in pengar. .. Jag kommer aldrig överleva att bo i Malånäs nån längre stund, hubba bubba. Jag hoppas verkligen att jag ta mig in i Grebbestad, annars släng jag mig nog i ån och kliv aldrig upp igen, haha. Föräldrar har ett speciellt sätt att kunna driva en till vansinne.
Jag saknar att gå gymnasiet!! Jag vill börja om!! Helst med gamla underbara BF och hela den kakan. Vi hade väl våra stunder med extrem drama, men ack så skoj det var :) plus/minus några människor skulle livet ha vare perfekt.
Jag är alltid så jävla efterklok. Undra om det är bra eller dåligt?
MÅSTE SLUTA TÄNKA MED STORTÅN!!!

Snart flint också... suck.

Kommentarer
Postat av: tina

näää :( inte får du flytta! eller vars ligg grebbestad, långt borta?

usch.. då blire ju så hemskt tråkigt..

:/

2009-03-09 @ 10:23:04
URL: http://lovas.bloggspace.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0