Sönder och samman!!


När jag tog denhär lägenheten sa hon på malåbostaden att "det var en av malås finaste lägenheter" ... Om det är det så blir jag ju orolig!! Den sitter ju fan inte ens ihop ordentligt!! Det är typ en gång i veckan jag hittar en ny sak som inte är som den ska.
Mina största problem just nu är att golv mattan inte sitter fast i golvet, så varje gång jag dammsuga åk den upp i suget. Lagomt enerverande! En skruv är borta i dörren så handtaget är löst, vettefan hur jag ska fixa det själv. Fönstren är inte riktigt tät, så när det är riktigt kallt ute blir det is på insidan, och när jag står i duschen och det blåser mycket ute så frys man ju häcken av sig! ... osv osv osv. Hahaha, varför bor jag här egentligen? :P

 




    Ortis by night



    


Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Frågestund på bloggen, kom in och fråga vad du vill om THE HILLS!

2009-03-06 @ 11:41:30
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0