Uj vad man håll å va gammal


Jag har vare totalt slutkörd idag, batterierna ligg verkligen på -10.
Men jag har ändå vare duktig och kört 3 tvättar plus att jag tog en promenad till faders kontor och låna kopiatorn. När man är utan TV får man lätt slut saker att göra, speciellt när man är lagomt lat, haha.
Men men, jag lever då än så länge :)
Innan VM måste jag dock ha fixa en ny TV, annars lär det ju bli trist, speciellt när man ska vara bakis.
.. eller ja, jag har inte bestämt helt till 150% vad jag ska göra med högskoleprovet. Det är ju ändå 300 kr som man ha lagt ut.

Jag har just beställt efter en detox kur :)
Jag har velat göra det så himla länge, det ska bli skoj att se om man börja känna sig nå mycke friskare. Det skulle ju självklart sitta ännu finare att beställa efter ett mirakel, men det är lite svårt att hitta! .. gud är nog på semester. ?

Eftersom TVn är död och det oftast bara är skit på radion så har jag laddat ner en himla massa olika avsnitt av Mammas Nya Kille från P3s hemsida. Oj så skoj man kan ha åt det!
FIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT!!!!!!!!
Hahahaha!! Jag ska fanimej gifta mig med Thunder! Sexigare karl får man ju leta efter. Ack och ve, det självförtroendet är inte att leka med!
Åsså Job Andersson, den människan kan verkligen uttrycka sig på dom mest snoppiga vis. "Förr i tidn va man ju dum i huvet nå jääävulskt!"
Gud vad jag sitt och döda tid nu... :P
Tro fan jag gå och lägg mig.

Jippikajäj mothafucker, ha en trevlig helg så kanske poletten trilla ner!
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Kommentarer
Postat av: tina

men judith, gick du till hela vägen till kopiatorn bara för o fota ditt ass? ja vet att de va så!

men du, hehe använder du bark när du gör upp en eld ^^ jag trodde de skulle va näver, höhö ;)

2009-03-19 @ 10:29:55
URL: http://lovas.bloggspace.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0