Bakis och loving it!

Blir man förvånad? Haha.
Första möjliga chans man får tar man till flaskan! Det är då fan inte mer än rätt :)
Vi var ett gäng lättroade brudar som hamna hos kusin vitamin igår, hon är ju hemma alltför sällan den tösen! Men det var en trevlig kväll, mycke kackel och lite iq, haha. Thats the way, aha aha, i like it! ;)
Jag måste fan börja fippla inför morgondagen ifall man ska dra ihop till utflyttningsfest, jag håll ju å va så himla gammal, tuttarna hänger och minnet sviker, jag måste ta tummen ur arslet och fixa dehär nu! Shit vad knasigt.. jag ska snart bli Malånäsbo igen, så himla udda! Vilken normal människa flyttar frivilligt hem till föräldrarna vid 20 års ålder?? Haha. Men dom kommer ju iofs knappt vara hemma i sommar, och det är bara nån månad.

Jag jobbar ju imorgon, men förhoppningsvis kan jag ta en kort dag.
Det låter nog jävligt mesigt, men jag håll fan å ha ihjäl mig å jobba där, haha. Jag skulle nog ha satsa på att börja på gym eller nånting så man blir stor och stark.

Nuuuuu regnar det!!!
Tjingellipling! ;)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0