Barbapappa?

Haha, jag är fan inte snygg!!
Nån mer här som kan knyta en rosett med sin mage? :P

Gårdagen var förbannat glassig :)
Först tog jag en låååång skön promenad i det fina vädret, fick några extra fräknar och frisk luft. Sen skuttade jag över till syster Mirre och kramades med aningen arga Elmis. Hon är nog den enda människan på denna planet som kan få misshandla en sådär utan att man blir förbannad :P
Sen skuttade jag ner på Statoil och var social med Kelly som jobba, och efter det blev det några öl och diverse knas.
Känns knasigt att det är lördag idag, haha.

Nu hade jag då tänkt ta en lång skön dusch och se vad livet kan erbjuda denna mulna vårdag.
Känns som man inte ska göra många knop idag! Haha. Dedär med planering är verkligen inte min starka sida. Jag vill ju till Lycksele! Underbara människor, jag saknar er!
Hoppas solen tar sig fram snart trots allt :) höhö
Tjing tjong pillifjong!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0