Det är inte så lätt som det ser ut!

Nu har jag alltså vare på Biblioteket i tre dagar nu, och det blir faktiskt roligare att vara där! ... Men det blir även drygare, och äckligare.....
Idag kom det in en gubbe som ville låna om en bok, jag tog emot den... kände att den var blöt.... hmm. Och lukta illa!
Jag tänker "jag känner igen dendär lukten" ... "Det kan väl omöjligt vara...."
JOHO! KATTPISS FULLA BOKJÄVELN!!! Gissa om jag var snabb på att tvätta av händerna och bänken sen!! Han fick då tillbaka den, tror knappast den kommer få komma in i en hylla på biblioteket igen. Bläää ....!!

Igår la jag ner mycke energi på att få ha en god lunch låda, jag köpte lite lyxigare sallads grejer, hackade ihop skiten och la det i en låda.
När lunchen kom idag blev jag inte så gott överraskad, lådan läckte olja och diverse gegga, så jag fick det över hela mig. Plus att det börja lukta lök. .. Sorry alla som fick stå ut med mig efter det :P haha
Men jag fick mig då en mysig plats att luncha på! :)
 <-- Digga utsikten ;)

Jag har då iaf börja lära mig hur allting funka där, jag är ju fortfarande måttligt förvirrad jämt ändå, men det går ju lix inte att undvika :) Sjukt trevligt att folk hälsar på!
Keep up the good work ;)

Kommentarer
Postat av: tina

usch så jävla äckligt!!



men oj, att de va en sån super kamera du hade visste jag inte! men kika på nikon d40 nyss, såg typ att den billigaste gick på 3500 tror jag, hmm, ska nog vänta ett tag tills jag får nått vettigare att ta kort på :P dvs snål tina !

2009-05-13 @ 19:56:16
URL: http://lovas.bloggspace.se

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0