Flytt & fix!

Oh my god vad mycke skrot jag har!! Hahahah
Igår började jag på att packa för flytten i slutet av veckan, och slälvklart har jag typ för lite lådor redan. Måste fixa! Det känns så sjukt idiotiskt att flytta redan, haha. Jag hade gärna stannat och vare social med befolkningen en månad till :)
Jag vet inte riktigt hur bra tillgång jag kommer ha till internet i Malånäs, farsan har ju min gamla 3G dosa, men den är ju hans nu! Jag blir fan isolerad från omvärlden :P
Jag hade ju tänkt tvinga hit nå folk  å hjälpa mig packa ikväll, kanske till och med smyga ner nån öl. Men så kom jag på att det ska vara Desperata Husfruar! När det är på har jag fan inte tid för varken folk eller packning! Höhö.
Jag ska också bli sådär sjukt het när jag är 40!

Grrrrboom!

Drömmar är för amatörer!
Do or die!




Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0