Första veckan avklarad!

OCH JAG ÖVERLEVDE!!
.. med nöd och näppe :P

Man får träffa så himla mycke mystiska människor på bibblan, seriöst!
Och det har vare minst en person per dag som trott att jag var min syster.
Hur ska man ta det? 

   
  















  Jag har en banan mellan mina ben! 
    (hahahhahaha!!??) 

 







Dagarna består mestadels av fika, och idag blev det extra lyxigt!
Mmmm....

 Jag håll just nu på att få iväg mih själv till Vormsele. Isabelle ska ha loppis imorgon så jag har lovat att låna ut en hjälpande hand :)
Men det ska bli mysigt!!
Jag har iofs inte tid att blogga nu, så.. Hejdå! :P


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0