Tempelturken Judith!

Idag är en såndär lagomt förvirrad dag, jag har bara vandra runt som en yr höna i lägenheten sen jag vakna. Shit, jag flytta ju ut snart! .... Tiden går fanimej för fort när man har roligt :)
Tack gode gud för underhållande människor, haha.

Damn vad jag skulle vilja fara och hälsa på folket i Lse nån dag!
Det känns som att det var en evighet sen man såg alla. Jossan och Kennet har skaffat ny lägenhet, Kerstin har flytta in i Jossans gamla, Tina har blive skogstokig... eller det kanske hon alltid ha vare? ;) höhö.
Nämen det är mycke som kan hända på kort tid, jag måste ta tummen ur röven och he mig iväg.
If i were a rich girl

Nu ska jag våldföra mig lite på mig själv, over and out!

Kommentarer
Postat av: curry

2009-05-06 @ 11:25:08
URL: http://carroholmberg.blogg.se/
Postat av: curry

ja ha en ny blogg:)

2009-05-06 @ 11:25:36
URL: http://carroholmberg.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0