Idioter

 
När ska folk börja inse att det inte går att både äta kakan och ha den kvar?? Iaf inte utan att mosa allt runtikring en.
Det är som att hormonerna exploderar på folk nu till våren och allt och alla blir till galna elefanter.
Är det verkligen så himla svårt att vara människa?

Jag är då tacksam att jag lyckats hålla mig singel ett år nu, det har gjort både kroppen och själen gott. Av nån jävla anledning så har gubbar dåligt inflytande på mig, så då är det bättre att sitta i sin ensamhet och "skapa" sig själv.
Det är säkert ingen som fatta nånting av det jag säger nu, men det är väl lika bra det, haha.
Har man goda vänner och ett fullt kylskåp behöver man inget mer! ... iofs har min kyl vare tom ganska länge nu, men vafan, jag har många vänner!
..... dedär lät nästan kanibaliskt :P

Navlar ..... bläääääää!!!

Kommentarer
Postat av: KEEEEEEEEELLY 32,5 cm

sitta ensam och skapa sig själv, me mig ;)

2009-05-07 @ 23:56:10

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0