Loppis i Vormsele


Nu har jag alltså komme tillbaka efter att ha vare i Vormsele hos Isabelle, tyvärr kunde jag inte vara kvar längre än till idag, men har har vare mysigt iaf!
Loppisen höll på från 11 till 3 idag, och fyfan vad tiden gick fort! :) Haha. Jag lyckades sälja nästan alla smycken jag hade med mig, plus lite småtjafs. Tex "Help me im blond" har fått sig en ny ägare, haha. Men det känns då skoj att ha fått se att nån ville ge pengar för dom saker jag ha satte ihop.

Efter loppisen gick vi ner till älven och filosofera runt lite, och tog mysiga bilder :)

           
                                              Klicka för att se stort

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0