Malå i ett nötskal!

Uj vad det ska bli skönt att flytta härifrån ändå, haha.
Såhär är det nästan alltid när man har bestämt sig för att festa: Typ 100 pers sitter och säger att "Ååå, man ska göra det och det!" Så bestämmer man en himla massa och planera, sen blir det hux flux ingenting :P Haha.
Men när det inte finns nånting att roa sig med här så är det väl lätt att det blir så.
Iofs hade jag också tänk fega ur på festandet för ett tag sen, men så fick jag upp energin igen och nu är jag fanimej toksugen!! Attans sicken otur man har!
Men men, jag lär väl få mysigt ändå :) Det finns ju trevligt folk lite här och där.

Saknar Lyckselefolket så gudförbannat, känns som det var miljoner år sen jag träffa alla!! Så himla hemskt, till exempel Jossan har jag inte sett på flera månader, Kerstin såg jag sist på VM. Tina träffa jag 10 minuter för nån vecka sen :) Haha. Isabelle är nog den enda jag fått träffa några gånger.
Vad är dehär???
Nej, nu betsämmer jag att jag ska till Lse och hälsa på flera dagar nästa gång jag får tid! Dehär är ju skandal! Ni ska inte tro att ni kommer undan så jävla lätt ;) höhö.

I veckan ska det flyttpackas och fixas runt, oj oj oj.. kan inte fatta att tre månader gick så himla fort!
Bye bye fjortis Ortis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0