Murpiga Måndag


  <---- Ungefär så vettiga saker gör man på skolan. 
           Skattebetalare, blir ni nöjda nu? Haha




( klicka för att se stor)


Dom senaste veckorna har jag ju vare ute på promenad minst en gång per dag, och det börjar faktiskt funka jävligt fint! Jag blir bara piggare och snyggare, haha. Nämen man mår ju så jävla gott av det. Speciellt när det är så himla fint väder ute :)
Igår gick jag rutten efter kärleks stigen i malå, det var HELT underbart! Sol, sjöfåglar överallt och lagomt lite blåst.
Man blir ju hög av lycka!
Det är nästan så man får lust att romansa.

Sooolen jag älskar dig!

Idag är det kalas i Malånäs som gäll :)
Tjing!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0