Sista helgen som äkta Malåbo!

Oj sicken skojsig helg jag har haft! :)
Eller ja, för två timmar sen tyckte jag att gårdagen var helt jävla miffo, men jag har ändrat mig :) Life is good på en pinne! Höhö. Igår drog jag ut soffan i solen igen, så förbannat härligt! Olika människor hälsa på lite hit och dit, trevligt som fan. Det blev bara lite långtråkigt dom stunder jag satt ensam, haha.
Men men :)
Sen for vi då iaf vidare till vildare vidder, skulle seriöst tro att dom enstaka partymänniskorna i hela malå höll till där! :) Oj oj, ja malå är verkligen ett lustigt samhälle. Men jag har haft en bra helg!
Kan inte fatta att jag redan ska flytta igen!

Tagga Umeå nästa helg? :) Frestande som fan iaf!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0