Stoj skoj stoj!!

Fyfan vilken rolig kväll jag hade igår! :)
Det blev tyvärr ingen Lycksele resa för min del, men jag hade nog minst lika roligt här.
Först vandra jag runt och hälsa på lite överallt i Malå, sen hux flux slutade det med att jag hade utflyttningsfest?! Haha. Vi tog ut min tv soffa och stolar i solen, så satt man bara där och såg allmänt störd ut :) Tur som fan för mig att jag inte ska bo kvar här mer än några dagar! Haha.
Tyvärr så var det nån iq befriad människa som har gått runt och rökt här inne, så det luktar fööörjävligt! Riktigt alkis lya AB! Men jag ska försöka vädra ut det under dagen.
Fest igen ikväll kanske? :) Haha.
Vi får väl se!

Jag har då inte haft så himla skoj på länge :)
Malåborna är då iaf ett jävligt "speciellt" släkte.
Dehär lär ju bli roligaste sommaren nånsin ;)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0