Te Testet


Alla som känner mig väl vet att jag aldrig nånsin kunnat dricka te,
eftersom jag blev spysjuk efter att ha drucke te när jag var liten. Bara lukten gör att jag vänder ut-och-in på mig själv.
Men idag när jag var på ICA fick jag för mig att vara lite vild, så jag köpte med mig ett grönt te, bara för att testa!
Jag är tydligen inte så skicklig på dehär...
 1 . Jag värmde vattnet i micron, så det blev knappt nån smak.
 2 . Jag tog en till påse, smaken blev.... mastig!
 3 . Jag drack upp skiten!

Misstag efter misstag, haha.
Hur fan gör man när man dricker te???

Men wtf, jag gjorde det iaf! :) Jag övervinner mina gamla demoner, haha.
Imorgon får jag väl ge mig på semlor då. ( ? ) ..... Njaaa...

Kommentarer
Postat av: En som vet bättre

Men herregud kvinna!

Säg till mej att inhandla lite the så kan du få komma på falkan på the kväll!



Och kom inte med det dumma påståeende att du börjar må dåligt av bara lukten av the när du klarar av att dricka nåt så äckligt som sprit!



Mer the åt folket!

2009-05-07 @ 20:17:41
URL: http://mirjame.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0