Vad gör jag egentligen?

Herregud, det är snart sommar.. det är då allt roligt händer.. det är då man vill vara ute och träffa folk. Åsså är jag så jävla dum att jag flytta till Malånäs och isolera mig!! Haha. Bevis på att blondinen i mig lever kvar.
Jag insåg just att 90% av min lägenhet är typ tygsaker, kläder, sängkläder, gardiner.. osv osv osv! Och dom ids jag inte slösa kartonger på, så dom åker ner i svarta sopsäckar :P

Jag har inte lyckats bestämma mig för vad jag ska göra i helgen, antingen blir det Umeå, Lycksele eller så stanna jag i Malå :) Alla tre locka ju så förbannat!! Haha. What to do, what to do?
Jag tror fan jag låter ödet bestämma, om en flygande matta kommer och hämtar mig så .. far jag dit jag far.
Jag måste fan skaffa en chaufför / slav! Höhö.

Nej nu ska jag packa vidare, tråk i sinne!
Den som bjuder på sällskap bjuder jag på kaffe! :) Tjiiing

Kommentarer
Postat av: tina

ingen matta ska komma, det blir chevan som glider förbi, bromsar in o tutar vilt! sen kastar du dig in åsså drar vi på raggen!

men du, jag o micke ´ha ju kollat på en 3:a, då få du sova i gäst rummet :D o du får egen toa oxå o våning! mohaha

2009-05-28 @ 08:50:50
URL: http://lo

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0