Vilda Valborg


Ja oj oj oj sicken lustig helg det har vare!
Först och främst, jag har vare husvakt så jag har sove i Malånäs. Sen så skulle jag ju va nykter på valborgs, det gick inte riktigt som planerat, haha.
Men men, skoj var det!
Önska bara att Malå kunde ge upp allt jävla drama, jag håll å va så himla less. Damn vad härligt det skulle vara att vara en karl! Då skulle jag nog inte envisas med att hamna i sånnhär situationer.
Tack och lov flytta jag ju till hösten, om man har tur så är väl inte folket i söder lika koko, haha.

Ikväll väntar jag då iaf besök av kära gamla Isabelle, vi ska sitta och mysa och snacka skit :) Allra helst hade jag vela ta en öl, men då blir det så himla mycke pjoller med bilar och skit så. Jag får försöka vara förståndig för en gångs skull :)

Det är verkligen underbart att sommaren är på G, jag blir så himla lycklig. Det känns verkligen att livet är på väg nånstans! Jag har nog inte psyke att bo kvar i malå nå länge till.
Hubbabubba!

Me love you longtime! :)




Kommentarer
Postat av: tina

helvete vad snygg stil!! 50 tals bruttan alltså, åååh nu blev jag avundsjuk! jag vill oxå va en snygg brud!

2009-05-03 @ 17:25:54
URL: http://lovas.bloggspace.se
Postat av: Judith

Haha, men flicka lilla nog vet du väl ändå att du är största puddingen i svea rike? ;)

2009-05-03 @ 19:09:46
URL: http://juddan.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0