Wää!

Så var måndag och tisdag avklarad, skönt!
Jag håll fan å gå av på mitten, haha. Men tack och lov så har jag då iaf lite kortare dag imorgon :)
Det är så sjukt mycke på G nu så jag har noll koll, tjafs hit och dit, flytt fram och tillbaka, jobb och plugg. Bu och bä! Jag blir ju alldeles snurrig!!

Jag längtar nästan tills man flyttat tillbaka till malånäs så kan man få lite lugn igen, allt ligger fan för nära i malå, haha.
En fd, granne kom fram till mig igår utanför ica och sa: Men Judith! Du är ju så jävla vacker, man känn ju inte igen dig! Hahaha. Ska man ta det som en komplimang eller?? :)
Jasi, homosapiens är ett lustigt släkte.
Nu ska jag mysa vidare med min skål popcorn och vänta på desperata husfruar ;)
Tjingelling!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0