Är man ett glin får man lida för sitt flin


Ibland får jag verkligen ett saftigt sug efter att ifrågasätta mig själv.
Nu är det fredagkväll, alla kompisar är ute på dumheter, umgås med sina respektive eller bara njuter av ledigheten i allmänhet.
Och vad gör jag?? Jo.. Går på gymmet. Och nu är jag så slutkörd att jag knappt kan lyfta på armarna, haha. Det lustiga med det hela är att jag gått runt och skrytt om att min kväll skulle bli så lugn, skön och mysig. Tror inte jag känner för att skryta just nu :) haha
Iofs kan jag slå vad om att folk kommer vara avundsjuka imorgon, när dom ligger dödligt bakis i sina sängar och kvider av förtvivlan, haha. Jepp! Jag får mig då iaf en billig helg :)

Jag hade tänkt hiva i mig nå vatten, kanske se en film och sedan glida in i drömmarnas värld.
Det är aldrig fel :) Haha. Hoppas alla har en go helg iaf ;)

Ps, "Let me lick you up and down..." Muhahaha :)
PEW!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0