Är nog sjuk

Jepp! Jag lider av Good Girl syndromet, usch.. Det är farliga grejer det!
Jag har spenderat hela helgen på skolan, ... ja som sagt, sjukt! Haha.

Men jag kan då stolt säga att jag fått endel skolarbete gjort :) Städat, tvättat undan och till och med beställt nytt bläck till min skrivare.

En sak som jag däremot måste börja jobba på är att bli bättre på att prata i telefon, och nej.. det är inget skämt! Jag är medveten om att det är 100 pers som jag borde ringa stup i kvarten, men jag blir bara arg och stressad av dendär förbannade apparaten, då är det inte direkt så frestande att strutta runt och ha den tryckt uppet skallen. Så då glömmer jag helt enkelt bort att ringa under dagen, tror inte det blir så poppis om jag skulle ringa runt till alla kl 12 på natten, haha.

Plus att jag har fortfarande dedär knäppa abonnemanget då det kostar 2kr / min att ringa till alla när jag inte fyllt på med pengar på 30 dagar. Crap! Men jag har beställt nytt abonnemang från Haleboppen nu så det borde ju komma i veckan :)

Imorgon ska jag då starta dagen med psykologi, så det är nog lika bra att börja ta sig mot sängen så jag kan ha huvet på skaft.
So long suckers! :) Pew pew!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0