Bra jobbat Juddan

Det är ju nästan barnsligt vad klantig jag kan vara ibland!
I  morse skulle jag ta bussen från Umeå till strömmis, sov hos syster Märtha inatt. Jag tog för givet att jag skulle hinna till vasaplan på 10 minuter, och det gjorde jag också! Eller ja, jag kom ändå 10 sekunder för sent. Just när jag hunnit fram till bussen så kör fanskapet iväg! 
SNOPET!!
Så nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 11 så jag får ta mig iväg, tror iaf dehär är sista gången jag ska köra rysk roulette med bussen.

Helgen har då vare bra, vi for åt Malå i lördags där det blev rena rama släkt träffen, folk kom flygandes från alla håll och kanter för att få lilla Märtha till att pilla i håret, haha. Så för hon blev det typ jobbhelg. Som vanligt föll jag offer för mitt sinnessjuka sug efter att baka, och som vanligt blev skiten bränd eftersom ugnen inte gör som man vill.
Lilla Elma bara blir större och större, helt sjukt vad tiden går! Alla andra bara krymper :P
Det har inte vare en så värst händelserik helg, det blev som så kort om tid när vi åkte hem på söndagen. Men jag fick iaf träffa alla så då kan man påstå att det var lyckat :)
Nu ska jag stöka ihop mig själv och vandra ner på stan en sväng, tror det är skojsigare än att bara sitta här inne och vänta på att tiden ska gå.
Hoppas jag inte missar bussen igen nu bara! Haha.
Tjing!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0