Do you dare?



Den kvinnliga atombomben är här!
Berware av hennes übersnabba reflexer, livsfarliga charm och kickass heta navlar.
Barn och unga (och gamla också för den delen) råds stanna hemma när hon rör sig ute på gatorna, man vet aldrig vad som kan hända!


Nog om mig :)
Jag sitter här och lägger min sista energi på att skriva nånting här, men eftersom hjärnan oftast tycks vara blockerad lyckas jag sällan få nånting vettigt skrivet här.
Jag kan då glatt meddela att jag tog mig till Strömmis idag trots allt, och under tiden jag väntade på bussen fick jag endel grejor fixade. Jag har bland annat äntligen fått tag i dendär förbannade klänningen, så jag är fittad för fight inför jul och nyår. Woho!
John Blund tycks ha fattat speciellt tycke för mig den senaste tiden, eller så har jag helt enkelt fått narkolepsi. Råkade (som vanligt) somna med näsan mer i plugget för några timmar sedan, och trots den luren är jag nu tröttare än nånsin förr.
Hur kommer det sig??

Tror jag ska ta och kasta in handduken innan jag lyckats slänga upp nånting totalt osammanhängandeeåeåeåeåeåeåååå...



Vissa lärare är verkligen lite Blöj-Hitler..







Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0