Ett längre inlägg

Okej, jag är medveten om att jag suger på dedär med att blogga, det beror nog mest på att jag inte mycker att jag har tillräckligt mycke spännande saker att skriva om. Men vafan, det har jag ju!!
Här borta i strömmis händer det dumheter dagarna ut, ena äventyret efter det andra. Ibland börjar man undra om jag lever i nån slags dokusåpa, tror att tv5 skulle hitta mycke mer konstiga människor här än på Färjan och Ullared, tillsammans! Så illa är det verkligen :) haha. Nämen, illa är det inte.
Det är härligt, mysigt och förbannat underhållande.
Förra fredagen drog jag och Jossan på stan en sväng och slösade en slant, och samma sak hände igår. Så jag börjar undra om jag är lite för slösig för att vara student? :P Men det är sjukt skoj att skutta på stan med Josefinfinfin, den damen vet hur man underhåller en stackars gammal malåbo :)
Så har jag spenderat helgen i Skellhell, det var gudförbeenat mysigt. Good times!
Egentligen kan man inte ha det så mycket bättre, men så kan ju självklart inte Gud tillåta mig att njuta alltför mycket. Sneaky little bastard har gett mig feber! Så nu sitter jag på rummet och rullar tummarna och hoppas att jag ska bli kry till imorgon, och mest av allt hoppas jag att jag får vara frisk till helgen då vi ska fira Patrik.
Ganska hänsynslöst av sjukdommar att spridas när man inte vill vara sjuk!

Ouppfostrade baciller..

Ikväll väntar hur som haver 5 avsnitt av årets Desperata Husfruar, jag har missat alla avsnitt hittills så då får jag en chans att hinna ikapp :) haha. Oh justja, jag har tage mina gammtants fasoner till nästa nivå! Min nya favorit hobby är: stickning. Helvetet vad nånting så tråkigt kan vara så skoj!

Än så länge har jag två projekt, min "telefonstickning" , alltså nånting som jag bara sysselsätter händerna med när jag pratar i telefon, och så började jag på en mössa idag (ett evighetsprojekt
Funderar även på att börja brodera :)

        // Judith E. Eriksson - Världens yngsta gammtant


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jasså, du tycker de.. då kanske ja flytta till ume då :P haha

Ja ska praktisera på dagis i Kriberg. Fram till jul, sen få vi se va som händer.

Du, ska du va hos Kerstin på nyår?? :O

2009-11-11 @ 18:56:58
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0