Flunsan is in the house!

Jepp, inte ens strömmis blev skonat från årets flunsa.
Förhoppningsvis är det dock bara vanlig flunsa. Det är min vägg-i-vägg granne som gått och blive sjuk, och han strutta hela tiden runt och hostar. Så det ska bli skoj att se om man överlever veckan utan att bli sjuk!!
Fyfan jag håller tummarna..
Hur gör man för att undvika att bli sjuk egentligen?
Det känns som att det är omöjligt när man delar kök.
Inspiration tack! Jag vill fan inte bli sjuk nu!

Dagen har iaf förflyte någorlunda smärtfritt, förrutom det gamla vanliga då, haha
Men jag har haft lite olika lektioner som fått en att vilja gå hem och sova igen, och efter skolan åkte vi in på stan och skutta på Maxi. ... Det känns som att man är lite väl lättroad när man tycker att det är lyxigt att få vara på Ica Maxi, haha.

 

Hur som haver, imorgon ska jag ha redovisning på en bok som jag läst.

Kanske borde gå och sova så man orkar med det då :) haha.

Host och kram på er alla!

 


Kommentarer
Postat av: falkis

sprita in hela dej!! det ska nog döda de flesta baskiluskerna!

Sen om du ändå blir sjuk så får du yra "sooolen jag älskar dej"

2009-11-04 @ 21:27:11

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0