Great times



Det håller å va ett tag sen sist jag helt ärligt kunde säga dehär, men jag måste bara få det sagt. Nu känns det verkligen som att oredan håller på att nysta upp sig!
Steg för steg tar man sig mot nånting som liknar en framtid, kan det vara möjligt att gammJuddan ska överleva ännu ett år? Haha, ja det verkar inte värre än så :)
Skolan går bara bättre och bättre, igår hade jag utvecklingssamtal och tydligen ligger jag mycket bra till, och det är så härligt att höra att folk tycker om en.
En ego-boost sitter aldrig fel!

Tror jag har växt en himla massa sedan jag kom till Strömmis, man får chans att träffa nya människor och många av dom ger mig en nyttig knuff, som en frisk fläkt!
Visst, jag har haft underbara tider förr. Jag saknar tjommarna från gamla gymnasiet i sinne, dom damerna har inga kopior och kommer alltid ligga nära hjärtat. Men här får man träffa människor som inte på långa vägar är riktigt lik en själv, men ändå går man så bra ihop! Kanske det är därför jag gillar dom? Ärligt talat vet jag knappt själv, haha.
Det jag vet är att dom får mig att må så gott.
Detta året ska jag göra mitt bästa för att ta vara på tiden, sköta skolan men ändå njuta av sällskapet som bjuds på. Nånting som jag inte riktigt gjorde på gymnasiet, huvva vad man var ung och dum.
Men! Det lönas aldrig att vara efterklok!
Jag bara njuter :)
Allt går i rätt riktning och jag har inget att gnälla över, till och med ryggen har varit ovanligt fungerande i veckan. Gud har nog bestämt sig för att ge mig en tidig julklapp, haha.
Hjärtat klappar vidare, kanske lite extra till och med när man har en människa att drömma om om nätterna.
Jag vet att jag tjatar, men SH*T vad gott jag mår!

Okej, jag ska inte nöta dehär nå mer, ni har nog fattat vad jag vill ha sagt redan, haha :)
Imorgon blir det hur som haver party partaj, brudar och hångel! Patrik fyller 24 på lördag så vi ska gratta honom, jag har just bakat en aningen estetiskt missbildad tårta som förhoppningsvis ska kunna bli uppäten.
Utgång på O´Learys och baksmälla på lördag, planerat in i minsta detalj! Haha.
Oyeah, great times som sagt.

Nu ska jag gräva ner mig ibland kuddarna och sticka klart min mössa. Ta hand om er allihopen!
Puss *



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0