Halloween


Tro det eller ej, men jag var för en gångs skull lugn och skötsam på halloween :) haha. Vi tog det piano och myste runt på skolan.
Ganska skönt att inte vara dödligt bakis idag! Höhö.

Visst, jag gjorde väl en lättare ansträngning för att spöka ut mig, men det drog sig inte längre än en grov sminkning och lite udda klädval. 
<-- Chili var ändå snyggast så det går ju inte att toppa, haha.


Hur som haver har jag bestämt mig för att börja mitt "nya liv" imorgon, inga onyttighter efter att skolan slutat (jaa, under skoltid får jag vulga, höhö) Jag ska försöka vara lite mer seriös på gymmet, och sist men inte minst.. Jag ska skära ner på snusandet!!

Mission impossible!!!
Haha, jag vet. Men det ska bli skoj att se hur långt jag tar mig iaf :)
Det brukar ju inte gå nå vidare så det skulle förvåna mig om jag blev fit och spinkig denna gången.
Nu är det dags för mig att leta fram sista godis påsen så jag inte har kvar nånting som kan fresta mig till veckan. Detta lär bli en fet dag :) haha.
Puss & kram!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0